REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[mazowieckie] Kongsberg dobiera powierzchnię w MLP Pruszków Iartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Kongsberg dobiera powierzchnię w MLP Pruszków I
Producent podzespołów samochodowych wynajął dodatkowe ponad 2,4 tys. mkw. powierzchni w parku logist...
[Lublin] Sieć supermarketów dobrała powierzchnię w MLP Lublinartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Sieć supermarketów dobrała powierzchnię w MLP Lublin
Stokrotka Sp. z o.o. wynajęła dodatkowe 11,3 tys. mkw., tym samym podwajając wielkość wykorzystywane...
[Wrocław] Po dawnym urzędzie pracy nie ma już śladu. Stanie tam 14-piętrowy biurowiec [FOTO]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Po dawnym urzędzie pracy nie ma już śladu. Stanie tam 14-piętrowy biurowiec [FOTO]
Firma i2 Development błyskawicznie wyburzyła budynek, w którym niegdyś mieścił się powiatowy urząd p...
PINK opublikował dane dotyczące rynku magazynowo-przemysłowego w Polsce w I kwartale 2023 rokuartykuł
Pokaż artykuł
PINK opublikował dane dotyczące rynku magazynowo-przemysłowego w Polsce w I kwartale 2023 roku
Firmy Axi Immo, BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers, Cushman & Wakefield, Knight Frank, Newmark Polska oraz Savills opublikowały zagregowane dane dotyczące polskiego rynku powierzchni magazynowo-przemysłowych w I kwartale 2023 roku. Informacje dotyczą zasobów istniejącej nowoczesnej powierzchni, wolumenu nowej podaży, powierzchni w budowie, wielkości transakcji wynajmu oraz powierzchni niewynajętej.
Amerykańska firma z branży kosmetycznej Mary Kay nowym najemcą w Diamond Business Park Ursusartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska firma z branży kosmetycznej Mary Kay nowym najemcą w Diamond Business Park Ursus
Amerykańska firma kosmetyczna Mary Kay, będąca jedną z największych na świecie spółek z branży sprzedaży bezpośredniej, wynajęła 1,89 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w Diamond Business Park Ursus w Warszawie. W negocjacjach najemcę reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
Rynek hotelowy w Polsce w 1 połowie 2012artykuł
Pokaż artykuł
Rynek hotelowy w Polsce w 1 połowie 2012
Zgodnie z oczekiwaniami EURO2012 ożywiło rynek hotelowy w Polsce, jednak dobra passa w branży rozpoc...
[Wrocław] NEONET w największym Centrum Handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] NEONET w największym Centrum Handlowym w Polsce
Już 13 listopada, w nowopowstałej Galerii Aleja Bielany przy ul. Czekoladowej 5-22 na Bielanach Wro...
[Polska] Rynek hoteli w Polsce w 2017 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek hoteli w Polsce w 2017 roku
W tym roku w Polsce oddanych zostanie ponad 8 tysięcy pokojów hotelowych, wynika z danych zawartych...
[Polska] Rynek biurowy w Polsce w 2017 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek biurowy w Polsce w 2017 roku
Walter Herz prezentuje raport podsumowujący wyniki rynku biurowego w Polsce w 2017 roku.
[Polska] Rynek mieszkaniowy w Polsce w 2018 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek mieszkaniowy w Polsce w 2018 roku
Rok 2017 był kolejnym okresem rekordowej podaży na rynku mieszkaniowym. Wzrost liczby sprzedanych lo...
Rynek powierzchni biurowych w Polsce w obliczu zmianartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni biurowych w Polsce w obliczu zmian
To był dobry, mocny początek 2022 roku na rynku biurowym w Polsce, który daje nadzieję, że po okresie bessy nadejdzie długo oczekiwana hossa w popycie. Firmy przystosowały się do nowych warunków pracy, a w wyniku luzowania ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 rozpoczęły kampanię zachęcającą do powrotu do biur. Z drugiej strony Warszawę oraz osiem największych rynków regionalnych tj. Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin i Lublin może w najbliższych miesiącach czekać wyhamowanie w nowej podaży. AXI IMMO przygląda się aktualnym trendom po I kw. 2022 r. na rynku biurowym i analizuje, co będzie wpływać na jego rozwój w kolejnych miesiącach roku.
W Katowicach otwarto trzeci w Polsce butik cyrkularnyartykuł
Pokaż artykuł
W Katowicach otwarto trzeci w Polsce butik cyrkularny
W samym centrum Katowic, w Galerii Katowickiej otworzył się trzeci w Polsce butik cyrkularny. Projekt promuje odpowiedzialną modę oraz ideę gospodarki obiegu zamkniętego, angażuje lokalną społeczność oraz wspiera regionalne NGO’sy.
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada artykuł
Pokaż artykuł
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, średni poziom pustostanów w obiektach handlowych w największych miastach w Polsce spadł o 1,2 pp. r/r i wynosi obecnie 3,5% powierzchni. Co ważne, spadek wakatów dotyczy aż sześciu z ośmiu największych miast[1], z czego najmniej powierzchni do wynajęcia znajdziemy w Krakowie, Łodzi i Szczecinie. Jak tłumaczą eksperci Cushman & Wakefield, dane te mogą wskazywać na stopniową odbudowę sektora handlowego w Polsce. Jednocześnie, w miarę stabilizowania się sytuacji na rynku, właściciele obiektów handlowych powinni mocniej stawiać na urozmaicanie ich oferty.
Action uruchomił w Kielcach 200. sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Action uruchomił w Kielcach 200. sklep w Polsce
Najszybciej rozwijająca się sieć dyskontów niespożywczych Action kontynuuje swój wzrost, otwierając 200 sklep w Polsce. Markety Action są już obecne we wszystkich województwach, zaopatrywane przez dwa polskie centra dystrybucyjne. Najnowsza placówka została otwarta w centrum handlowym Pasaż Świętokrzyski w Kielcach i ma standardową powierzchnię około 1 000 mkw.
ALDI otwiera w Opolu 300. sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
ALDI otwiera w Opolu 300. sklep w Polsce
W środę 6 grudnia o godzinie 6:00 swoje progi dla klientów otworzy nowy sklep ALDI w Opolu. Placówka zlokalizowana przy ulicy Krapkowickiej 14J jest 300. sklepem sieci w Polsce i 10. w województwie opolskim. Z okazji tego wyjątkowego otwarcia ALDI zaplanowało dla swoich klientów liczne degustacje, promocje i konkursy z nagrodami.
Rynek powierzchni biurowych w Polsce w fazie optymalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni biurowych w Polsce w fazie optymalizacji
Na rynkach regionalnych jest coraz więcej wolnych powierzchni biurowych. W Warszawie, mimo spadku popytu, dostępność biur jest coraz mniejsza.
Jak będziemy mieszkać w Polsce w 2030 roku? artykuł
Pokaż artykuł
Jak będziemy mieszkać w Polsce w 2030 roku?
75 specjalistów związanych z rynkiem nieruchomości opowiedziało, jak będziemy mieszkać w 2030 roku. Ponad 60% z nich jest przekonanych, że mieszkania będą wynajmowane z konieczności, ponieważ tylko najbogatsi będą w stanie kupić własną nieruchomość. Przewiduje się też, że presja na posiadanie własnego mieszkania znacząco spadnie. Zainteresowanie wzbudzą za to mieszkania dedykowane seniorom – twierdzą analitycy ThinkCo w raporcie "Najem 2030. Kierunki rozwoju najmu mieszkań w Polsce".
W Poznaniu powstała najmniejsza Żabka Nano w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu powstała najmniejsza Żabka Nano w Polsce
Grupa Żabka rozwija projekt autonomicznych sklepów i otwiera pierwszą taką placówkę w szpitalu. Dzięki Żabce Nano, zlokalizowanej na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu, zarówno jego pacjenci, odwiedzający, jak i pracownicy będą mogli zaopatrywać się w produkty z bogatej oferty sieci przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Lidl debiutuje w dwóch kolejnych miastach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Lidl debiutuje w dwóch kolejnych miastach w Polsce
Lidl Polska kontynuuje swoją ekspansję w Polsce. Otworzy swoje pierwsze sklepy w dwóch kolejnych miastach. Lidl rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 stycznia, Lidl otworzy pierwszy sklep w Nisku oraz w Dawidach Bankowych.
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
REKLAMA